Використання хмарних сервісів в корпоративній інформаційній системі пов'язане з низкою проблем, в разі якщо інтеграція не забезпечує необхідної прозорості взаємодії з хмарної інфраструктурою. Ці проблеми зазвичай вирішують за допомогою професійних інструментів для моніторингу мережі. Розглянемо цю роботу на прикладі великої страхової компанії.
Страхова компанія зі штатом в півтори тисячі співробітників має масштабну ІТ-інфраструктуру з центрами обробки даних (ЦОД), колл-центрами і штаб-квартирою. Підрозділи компанії, що розміщені в різних регіонах країни, повинні забезпечити швидкий безперебійний доступ клієнтів до різних сервісів, включаючи доступ до медичних послуг, стоматологічним і wellness-програмам, планами страхування для держслужбовців і т.д. Для цього була обрана ефективна концепція «всі послуги через один додаток» з максимальною зручністю для користувачів. Новація зажадала нового підходу до підтримки додатків для взаємодії зі споживачами послуг. Зокрема, переведення хостингу деяких додатків на хмарну платформу Microsoft Azure.
ІТ-команда страхової організації розробила 90-денний план міграції. Однак дуже швидко фахівці виявили, що новому хмарному сегменту їх ІТ-інфраструктури не вистачає прозорості. Це неприйнятно для організації, яка планувала розмістити критично важливі веб-додатки в хмарі. Наприклад, клієнт повинен отримувати доступ до медичного страхування якомога швидше, оскільки в ряді ситуацій затримка може загрожувати здоров'ю пацієнта.
Раніше ІТ-команда використовувала мережевий моніторинг, що побудований на базі рішень Cisco, які не могли забезпечити видимість хмарних сервісів. Керівник ІТ-відділу визначив проблему як серйозну дірку в безпеці інформаційної системи.
В кінцевому рахунку, перераховані вище фактори ускладнювали забезпечення моніторингу трафіку і оцінку надійності та продуктивності мережі, швидкості додатків, що необхідних клієнтам. Керівництвом була визнана необхідність наскрізного рішення для моніторингу хмари, мережі та екосистеми додатків.
Страховий організації було необхідно зробити прозорим вертикальний (зовнішній) і горизонтальний трафік від віртуалізованого дата-центру. За заявою інженера ІТ-відділу, без цього не можна усунути можливі збої в роботі інформаційної системи.
Рішення для мережевого моніторингу Microsoft Azure
Для вирішення проблеми компанія використовувала інструменти NETSCOUT, що сумісні з хмарою Microsoft Azure. Була обрана платформа nGeniusONE Service Assurance і апаратне забезпечення InfiniStreamNG. Платформа забезпечила моніторинг продуктивності хмарних сервісів і служби додатків, а пристрої InfiniStreamNG - збір необхідних даних про роботу мережі.
Пристрої сімейства InfiniStreamNG призначені для роботи в ЦОД, збору і зберігання даних, необхідних для аналізу. Пристрої використовують технологію контекстного аналізу служб і додатків в режимі реального часу Adaptive Service Intelligence (ASI).
Організація встановила пристрої InfiniStreamNG на головний і резервний ЦОД, щоб забезпечити прозорість вертикального трафіку, що було неможливо в старій ІТ-системі.
Моніторинг в хмарному середовищі Azure здійснили за допомогою віртуальних пристроїв vSTREAM, які в режимі реального часу здійснюють захоплення пакетів, аналіз сеансів і викликів, ключових показників ефективності і т. Д.
Видимість у віртуалізованому середовищі забезпечена інструментами ASI і vSTREAM на розгорнутій платформі nGeniusONE Service Assurance. Всі учасники ІТ-системи можуть використовувати переваги автоматизованого аналізу активності в мережі.
Результати кейсу
В кінцевому рахунку, завдання було виконане і рішення на базі платформи nGeniusONE ліквідували «сліпу зону» в об'єднаній структурі власного дата-центру і хмарного середовища Azure. Тепер ІТ-команда страхової компанії може розширювати використання хмарних сервісів, продовжувати міграцію додатків і робочих навантажень, при цьому гарантуючи стійку роботу, безпеку та зручність використання для клієнтів. Також збільшився час напрацювання на відмову (MTTR) і зменшився час вирішення технічних проблем, так як ІТ-фахівці можуть бачити аномалії в роботі додатків і веб-інтерфейсу на сервісному моніторі nGeniusONE.
Компанія отримала вигоду від здатності nGeniusONE підвищувати ємність мережі, аналізувати тенденції, надавати підтримку в прийнятті рішень, визначати напрямки модернізації мережі і підвищення якості обслуговування клієнтів. Таким чином, ІТ-команда змогла завчасно спланувати і впровадити рішення для розвитку системи, запобігши тим самим виникненню проблем, що впливають на ключові бізнес-процеси.