У грудні 2016 р стало відомо про ще один приклад успішного застосування системи моніторингу і діагностики ІТ-інфраструктури nGeniusONE від компанії NetScout. Великому банку вдалося зберегти клієнтську базу, яка могла скоротитися через нестабільну роботу нової системи комунікації з клієнтами.
Великий американський банк, який забажав не називати своє ім'я, побоюючись шкоди репутації, очікував великої вигоди від нової інфраструктури уніфікованих комунікацій. Нова система була призначена для 24-годинного доступу клієнтів, і в банку очікували, що вона різко підвищить лояльність та якість обслуговування клієнтів, а також заощадить $1 млн.
Однак на ділі нова інфраструктура стала головним болем для банку. Банкам потрібна надійна система для цілодобової безперебійної роботи, але в підсумку банк отримав зростаючу чергу запитів, тривалу обробку викликів і невдоволення клієнтів. Сучасні споживачі банківських послуг набагато мобільніші та можуть легко поміняти банк і з менш вагомих причин.
Джерелом проблеми якості роботи нової системи комунікації, на думку фахівців з інформаційних технологій банку, могли бути збої в роботі прикордонного контролера сесій (SBC), інтранету або сервісу VoIP. Але всі ці вузли системи представляли собою зоопарк з рішень від різних виробників. Зупинка системи та перебір варіантів з відключенням підсистем були неприйнятні в умовах, коли клієнти і без цього скаржилися на якість роботи системи зв'язку з банком. Рішення, які були запропоновані ІТ-командою банку, припускали використання декількох інструментів і вимагали великих фінансових витрат та робочого часу персоналу, при цьому обмежувалися невизначеним результатом.
В кінцевому рахунку для вирішення проблеми була обрана платформа nGeniusONE компанії NetScout. Це уніфікована платформа з набором рішень для управління мережею, аналізу її продуктивності, моніторингу мережевих пакетів, розподілу IP-трафіку і т.д.
Зазвичай nGeniusONE використовують для збільшення прибутковості бізнесу за рахунок більш ефективного управління ресурсами і комплексними сервісами, що працюють в режимі реального часу. Також nGeniusONE забезпечує безперервний аналіз продуктивності та допомагає знайти слабкі місця ІТ-інфраструктури.
Платформа NGeniusONE працює на всіх рівнях ІТ-інфраструктури. Наприклад, в режимі реального часу контролює якість відеозв'язку
За заявою NetScout, у випадку з комунікаційною системою банку, nGeniusONE вдалося швидко виявити основну причину проблем якості при взаємодії з клієнтами. Зокрема, з'ясувалося, що голосовий трафік мав проблеми з тегом QoS - міткою пріоритетного доступу з гарантованою швидкістю до певного ресурсу. Простіше кажучи, всі вхідні дзвінки отримували максимально високий пріоритет, що призвело до підвищеного навантаження на мережу і накопичення викликів. В кінцевому рахунку аналіз трафіку за допомогою nGeniousONE дозволив точно визначити місце неправильної конфігурації. Крім цього, з впровадженням нової платформи вдалося знизити середній час виявлення причини збоїв і, відповідно, середній час їх виправлення.