Залізний Гаррі – професійний інструментарій для монтажу та обслуговування кабельних систем!
0 800 332 008 (Безкоштовно)
+38 (098) 305-74-01 (Київстар)

Найпоширеніші причини проблем WiFi роумінгу

Ви коли-небудь помічали, що поки ви стоїте на одному місці, мережа Wi-Fi працює відмінно, але чи варто вам почати пересуватися по будівлі, швидкість передачі даних різко падає або мережа зникає зовсім? Причиною таких проблем є погана організація роумінгу WiFi мережі.

З погляду роумінгу поведінка користувачів - явище, що важко передбачити. Люди з гаджетами постійно пересуваються по будівлі, періодично гуртуючись і рухаючись групами та поодинці. Деякі пристрої можуть раптово змінювати свою активність або поведінку, наприклад, планшет або смартфон починає несподівано транслювати відеоконтент зовнішньому одержувачу. Ця непередбачуваність і поведінкова варіативність є найскладнішою частиною завдання підтримки середовища BYOD (Bring your own devices). Але є і хороша новина - пошук проблем роумінгу не складніше за тестування авторизації клієнтських пристроїв у мережі WiFi.

Поширені причини проблем із роумінгом у WiFi мережі

  • Зона покриття

Мертві зони та місця з низьким рівнем сигналу – одна з найчастіших причин виникнення неполадок із роумінгом Wi-Fi. Якщо в будівлі є ділянки розривів покриття сигналу Wi-Fi, клієнтські пристрої будуть відключені від мережі при переході через зону розриву від однієї точки доступу до іншої.

  • Непідключені пристрої

Здається нелогічним, але непідключений пристрій Wi-Fi може вплинути на продуктивність більше, ніж підключений пристрій. Тут під підключенням мають на увазі можливість авторизації у мережі. Проблема виникає із пристроями, яким відмовлено у доступі до мережі. Наприклад, користувач не має пароля/ключа/сертифіката або іншого ідентифікатора, за яким здійснюється підключення до мережі. Такий пристрій в автоматичному режимі нескінченно і безуспішно намагатиметься підключитися до мережі, засмічуючи ефір і займаючи ресурси контролерів і точок доступу. Через це, авторизовані в мережі клієнтські пристрої при переміщенні між точками доступу змушені довше чекати відповіді від найближчої точки доступу та втрачаючи безшовність підключення до мережі, що, у свою чергу, призводить до уповільнення або збою процесу роумінгу.

  • Перевантажені мережі

Додавання нових точок доступу для покращення покриття сигналу або збільшення продуктивності мережі виглядає як перший крок у ланцюжку заходів для підвищення якості роботи мережі Wi-Fi. Однак навмання додані точки доступу можуть додати проблем, а не вирішити їх.

У міру додавання нових точок доступу збільшується кількість зон, де одночасно є сигнали близького за величиною рівня, але від різних точок доступу. Потрапляючи в таку зону, клієнтський пристрій не зможе однозначно визначити точку доступу для підключення. Виникнуть колізії, і це затримає процес роумінгу.

  • Неправильна конфігурація точок доступу

Якщо всі точки доступу в мережі не мають однакових базових налаштувань, роумінг не вдасться. Ось деякі параметри, за якими потрібно стежити за конфігуруванням точок доступу: SSID, тип безпеки, облікові дані користувача, передача SSID (прихована чи ні).

Як швидко виявити проблеми роумінгу в мережі WiFi?
Функціонування роумінгу у вашій WiFi мережі можна швидко протестувати за допомогою спеціалізованого мережевого тестера, наприклад, такого як EtherScope nXG

Короткий огляд можливостей цього приладу дивіться у цьому короткому відео:


Залізний Гаррі
вул. Старосільська 1У, 2 під'їзд, 2 поверх 02125 Київ
0 800 332 008 +38 (098) 305-74-01 info@iron-harry.ua от 100 грн. Залізний Гаррі